mjuzikl aida / renata sabljak i đani stipaničev

Posljednje četiri izvedbe Aide – veličanstvenog mjuzikla Eltona Johna i Tima Ricea

U listopadu (9. i 10.) i studenom (29. i 30.) na rasporedu su posljednje četiri izvedbe veličanstvenog mjuzikla Eltona Johna i Tima Ricea – AIDA.

Vrhunske izvedbe Renate Sabljak, Đanija Stipaničeva, Vande Winter i Ervina Baučića, kao i ostatka glumačko – pjevačko – plesačkog ansambla te orkestra pod dirigentskom palicom Dinka Appelta i u režiji Dore Ruždjak Podolski od premijere davne 2005. godine (tada je u ulozi Amneris bila također izvrsna Danijela Pintarić) zarobile su srca publike koja je sa svake izvedbe odlazila puna dojmova, i u velikom se broju ponovo vraćala.

Nemojte propustiti ovaj vrhunski glazbeno – scenski doživljaj i pogledajte jednu od četiri posljednje izvedbe!

O mjuziklu Aida Eltona Johna

Svaka priča je ljubavna priča, tako glasi prijevod naslova uvodne pjesme koju pjeva egipatske princeza Amneris u muzeju, nakon što njen kip oživi. Amneris pjeva gledajući muškarca i ženu koji se, obilazeći izložbu u muzeju, zagledaju jedno u drugo. Njena pjesma uvodi nas u fascinantni svijet ljubavi i žudnje, hrabrosti i izdaje pretočen u glazbu i stihove koji bude osjećaje, prenoseći nas u davno prošla vremena čija je strast i poezija besmrtna.

Priča je klasična, koristio ju je već i Giuseppe Verdi u svojoj operi. Aida je nubijska princeza koju je zarobio egipatski vojskovođa Radames. Njegov interes za tamnoputu djevojku spašava Aidu od sigurne smrti u rudnicima. Umjesto toga, Radames je šalje da bude sluškinja njegovoj zaručnici, egipatskoj princezi Amneris. Aida je uspjela sakriti svoje visoko podrijetlo, a vremenom se između nje i Amneris razvija toplo prijateljstvo.

>>> PROČITAJ VIŠE: Mjuzikl Menopauza – starenje, strahovi prolaznosti, odnos žena i muškaraca,…

S druge strane, Radames u Aidi prepoznaje dostojanstvo koje bi i sam želio posjedovati te se zaljubi u nju, a ona mu uzvraća osjećaje. Razapeta između prijateljstva s Amneris, nesumnjive strasti prema Radamesu i osjećaju dužnosti prema svom narodu koji se nalazi u egipatskom zarobljeništvu, Aida se nalazi pred teškim odlukama. Njen identitet uskoro prestaje biti skriven jer je prepoznaje Radamesov nubijski sluga Mereb.

U novom pohodu Radames zarobljava njenog oca Amonasroa te ona i Mereb kuju plan o njegovm spašavanju iz tamnice. U međuvremenu, ministar Zoser, Radamesov otac, saznaje za sinovljevu ljubav prema nubijskoj robinji i naređuje njeno umorstvo… Tragičan i dramatičan kraj dvoje ljubavnika i njihova zakletva vraća nas u sadašnjost koja je ujedno i novi početak fascinantne ljubavne priče…

Elton John, autor Aide, u proteklih je trideset godina postao legenda popularne glazbe, cijenjen upravo zbog svog pjevačkog i skladateljskog rada. Ipak, tek je trijumfalan uspjeh mjuzikla The Lion King pokazao što njegov talent može doprinijeti broadwayskoj pozornici.

Prvi mjuzikl nastao je u produkciji Hyperion Theatricals iz čijih redova dolazi i ideja o drugom projektu. Elton John želio je raditi nešto izazovno i opasno, a ideja o prilagodbi Aide za brodvejsku pozornicu bila je dovoljno teška da je i Tim Rice i Elton John objeručke prihvate kao izazov dostojan njihovog talenta…

Ključne riječi (tagovi): - - - - - - -